сряда, 1 май 2013 г.

ЕДИНСТВЕНИ .


Тази сутрин бе като най-леката сутрин в живота ми. Синя и слънчева. Бясна и влюбена. Усмихната и пълна с цветове по дърветата.
Тази сутрин приличаше на усмивката ти. Усмивката на единствения човек за мен.

Тази сутрин кафето ухае на живот. А ветровете развяха морският бриз сред чаршафите. Дори и далеч от морето. Ти си морето ми, което ще направи мечта поредното лято в живота ми.

И в целия свят - взаимно ще бъдем ЕДИНСТВЕНИ.
Тази сутрин всяка болка е заличена. Блясъкът в очите ти я излекува. Тази сутрин светът се върти като дете сред топъл сняг. Тази сутрин съществувам завинаги. С теб.
Дори и още да не съм те открил. Ти си в сърцето ми.

P.S. ПОНЯКОГА СЕ БУДИШ С ТОЧНО УСЕЩАНЕ ЗА ЕДИНСТВЕНИЯ ЧОВЕК. МАЛКО ПРЕДИ ДА ГО ОТКРИЕШ ..

HA®SH


Няма коментари:

Публикуване на коментар